Поки ми проводимо час у безплідних дискусіях, щоб визначити яка мова програмування краща для шкіл, Південна Корея вже визначилась - це Entry. Напевне ви ніколи не чули про таку мову програмування, навіть корейські школярі раніше програмували на Delphi, але часи змінюються, як змінюються підходи до вивчення програмування в школі, Корея обирає модель PUMA: Preparing-Uncoding-Modifying-Adding(https://www.researchgate.net/.../The-Effect-of-Network...)
Для зрозумілості - це блочне програмування з безшовним переходом до програмування в Python.
Середовище програмування Entry зовні схоже на Scratch 2.0, але створено з "нуля" на JS. Що особливе - блоки для Data Analysis(аналіз даних), AI(Artificial Intelligence, штучний інтелект, завантаження та тренінг моделей), Hardware(Arduino та інші).
Які відчуття від Entry? Мені сподобалось більше, ніж Скретч, особливо можливість програмувати на Python - можна писати все руками, а можна використати готові конструкції - блок перетягуєш у поле програми і він автоматично перетворюється на текст, причому відразу зникають проблеми з "відступами". Можливість оперувати графічними об'єктами як у Скретчі - це те, чого не вистачає у Python з 7 класу, тут у програмуванні не обмежується готовими блоками, можна створювати власні конструкції, але відразу підтримується робота з спрайтами та події.
Редактор Entry: https://playentry.org/ws?type=workspace
Середовище програмування Entry зовні схоже на Scratch 2.0, але створено з "нуля" на JS. Що особливе - блоки для Data Analysis(аналіз даних), AI(Artificial Intelligence, штучний інтелект, завантаження та тренінг моделей), Hardware(Arduino та інші).
Які відчуття від Entry? Мені сподобалось більше, ніж Скретч, особливо можливість програмувати на Python - можна писати все руками, а можна використати готові конструкції - блок перетягуєш у поле програми і він автоматично перетворюється на текст, причому відразу зникають проблеми з "відступами". Можливість оперувати графічними об'єктами як у Скретчі - це те, чого не вистачає у Python з 7 класу, тут у програмуванні не обмежується готовими блоками, можна створювати власні конструкції, але відразу підтримується робота з спрайтами та події.
Редактор Entry: https://playentry.org/ws?type=workspace
Сайт Entry: https://playentry.org/#!/
Завантажити редактор Entry: https://playentry.org/#!/offlineEditor
(тільки корейська та англійська мови)
Початковий код доступний на GitHub: https://github.com/entrylabs
Завантажити редактор Entry: https://playentry.org/#!/offlineEditor
(тільки корейська та англійська мови)
Початковий код доступний на GitHub: https://github.com/entrylabs
Джерело: facebook.com
Коментарі
Дописати коментар