Розпочали роботу консультативні лінії та приймальня громадян щодо проведення вступної кампанії в 2021 році.
Консультативні лінії допомагають отримати відповіді щодо проведення вступної кампанії, зокрема, реєстрації електронних кабінетів та подання заяв, сертифікатів ЗНО, надання пільг тощо.
Для кожної категорії запитань працюватимуть телефонні лінії в Міністерстві освіти і науки, урядовому контактному центрі, ДП «Інфоресурс», Державній службі якості освіти.
Гаряча лінія МОН – 0-800-50-45-70 за графіком: понеділок–четвер з 9:00 до 17:00; п’ятниця з 9:00 до 16:00; субота й неділя – вихідний.
Також у зазначені терміни прийом та оперативне надання відповідей на звернення громадян буде здійснюватися за електронною поштою vstup2021@mon.gov.ua.
Урядовий контактний центр – 15-45.
Для вступників з ТОТ — 0-800-50-44-25.
Також діти, які перебувають на непідконтрольній території, можуть скористатися каналами зв’язку (098) 079-69-73 – Viber, Whatsapp, Telegram.
Для людей з порушеннями слуху – (095) 200-85-73 (Viber, Whatsapp, Telegram).
Ці лінії є безкоштовними.
Щодо роботи електронних кабінетів та подання електронних заяв:
- +38 (044) 290-18-13;
- +38 (095) 281-13-54;
- +38 (067) 551-24-74;
- +38 (093) 342-38-63.
Також з питаннями щодо електронних кабінетів та подачі електронних заяв можна звертатись на електронну пошту vstup@inforesurs.gov.ua.
Питання щодо документів про повну загальну середню освіту:
- +38 (044) 481-47-66;
- +38 (044) 481-47-67.
Питання щодо сертифікатів ЗНО:
+38 (044) 486-09-62.
Вступ до закладів професійної освіти:
- +38 (044) 287-89-14;
- +38 (044) 287-82-09.
З питань порушення вимог законодавства та запобігання порушень прав на вступ до закладів освіти:
- +38 (044) 236-33-58;
- +38 (044) 236-34-31.
Приймальня громадян працюватиме у приміщенні Міністерства освіти і науки за адресою м. Київ, бул. Шевченка, 16, каб. 401 за графіком: понеділок–четвер з 9:00 до 17:00; п’ятниця з 9:00 до 16:00; субота й неділя – вихідний.
Джерело: http://osvita.ua
Коментарі
Дописати коментар